Minčių lietus

Vienu metu gyvenime atrodė, kad viskas paprasta ir aišku, o kam ne – galiu savo pavyzdžiu įrodyti, kad tai įmanoma pasiekti (kad viskas būtų paprasta ir aišku) – dabar taip nebeatrodo. Sunku. Žiūriu į veidrodį ir matau dumblą, kuriame skęstu. Reikia dumblą paversti bent jau švariu ežero vandeniu, kuriuo galėčiau vėliau eiti 🙂

Draugas atsiuntė juodo dumblo sumaišyto su medum. Skanu. Sako, ir sveika.

Pamečiau vieną rustės dovanotą veltinį auskarą 😦 Atsiprašau, Ruste. Parmyniau vieną kartą namo ir supratau, kad viena ausis tuščia. Kaip ir viena galvos dalis… Keista, gal tikrai pastovus važinėjimasis dviračiu nėra gerai, nes prapučia smegenis; ilgainiui jie ištirpsta kaip cukraus vata vėjyje..? Nenorėčiau manyti, kad mano smegenys yra iš cukraus vatos, bet..?

Antra diena vaikštau įsisegus naujus auskarus su Klimto paveikslu. Nesuprantu meno, esu girdėjus pasišaipymų iš savęs, kad mėgstu kičą (you know who you are), bet kai kurie menininkai ir kičo mėgėjams yra nuostabūs 🙂

Pirmą kartą gyvenime įsigijau aksesuarą, kuris aiškiai rodytų mano fanatizmą kokiam nors žmogui (na, būna visokių fanų apsikarsčiusių kuo tik nori ir namus apkarsčiusių kuo tik nori. Tik dažniausiai tiems fanams niolika… Vieną kartą gyvenime esu pasikabinus spintos durų vidinėj pusėj MJ plakatą, kurį nusipirkau už 5 Lt – tuomet man buvo labai brangu…). Vienintelis žmogus, dėl kurio esu nepakaltinama yra MJ, tegu ilsisi jis pagaliau ramybėje… tai va, dabar gana dažnai seguosi jį į savo ausis ir tuo be galo mėgaujuosi. Paauglystė.

Praėjusį ketvirtadienį-penktadienį laikiau egzaminą (griūnančios ES tema) – sunku, bet įdomu buvo. Sužinojau, kas yra valstybės einamoji sąskaita 😉 Ačiū, Saule mano :*

Dar liko du darbai, kuriuos reikia birželio viduryje priduoti ir nuo kurių priklausys, ar įstojau į magistrą… Melskitės tie, kurie tai daro, o visi kiti – siųskite geras mintis, prašau.

Iki grįžimo nuo rytdienos liko devyni darbo vakarai. Būsiu turtinga emigrantė ir eisiu taisytis dantų vasarą 🙂

Michael Buble bus mano šventės muzikantas. Kada nors. Kokios nors šventės. Bet vistiek per mano laidotuves prie mano urnos turės skambėti MJ.

Vasars turi būti gera. Vasara turi būti pilna meilės, gerų emocijų, braškių, naminio pieno, šašlykų gamtoje, buvimo pas mamą (tiesa, mamyt, kaip ten su tuo savaitgaliu birželio 18-19 d.? 🙂 ) ir t.t.

Noriu gyventi taip, kad jei šiandien mirsiu – nesigailėčiau nieko. Ir noriu, kad tai nebūti vien žodžiai.

Noriu keistis, kadangi jau dumblas matosi, tai jo taip lengvai nebepaslėpsi, reik rimčiau užsiimti, t.y. išvalyti… Ačiū tiems, iš anksto, kas liks su manimi šio nelengvo proceso metu…

Tiesa. Briuselis yra tas miestas, kuriame galėčiau gyventi.

Jeigu kada nors taip atsitiktų, kad likčiau viena, kaip vilkas, susapnavau, kad man reikėtų išvažiuoti gelbėti žmonių į kokį nors užmirštą žemės kampą… Sakau gi, kad man nuvažiavo stogas.

FB džiaugiuosi pažįstamų vaikais ir vaikų laukimais – mane visada džiugina iki širdies gelmių kitų žmonių džiaugsmas. Nėr nieko gražesnio pasaulyje, kaip laimingas žmogus. Aš tam ir gimiau.

Tam aš gimiau.?

Iki greito visiems. Iki.

7 Komentaras

  1. et said,

    gegužės 31, 2010 at 11:21

    Mieloji, manau, kad apsivalymas kaip ir susipurvinimas yra visiems sunkūs procesai, tik tas sunkumas kitaip jaučiamas. Kančia, sako, taurina…Bent jau brandina – tikrai.
    Myliu, apkabinu.
    Dėl 18- 19 dar nesuplanavau, bet tai nesutrukdys įdomiai mudviems buvtelti:)

  2. Braske said,

    gegužės 31, 2010 at 13:56

    man taip pat kartais norisi keistis. idomu nuo ko pradeti.

  3. geranaujiena said,

    gegužės 31, 2010 at 16:09

    Tu tą dumblą valgei???

  4. myliupasauli said,

    gegužės 31, 2010 at 16:14

    Yep, Rustel, valgiau ir valgau kasryt 🙂

  5. Kestas said,

    gegužės 31, 2010 at 18:08

    Tai jei jau dumblą valgai, gali dumblo ir paklausyt 🙂

  6. a.p. said,

    spalio 9, 2011 at 22:16

    “Jeigu kada nors taip atsitiktų, kad likčiau viena, kaip vilkas, susapnavau, kad man reikėtų išvažiuoti gelbėti žmonių į kokį nors užmirštą žemės kampą… Sakau gi, kad man nuvažiavo stogas” o gal mes tikrai save užsiprogramuojam?:)))))


Parašykite komentarą

