Šarkos ir kmynai

Praėjųsį šeštadienį ištiko mane ir mano geresniąją pusę baisiai įdomūs du atradimai (ir aš tikrai niekad anksčiau nebūčiau apie save pasakius, kad dalykai, kuriais tuoj su jumis pasidalinsiu mane galėtų nustebinti arba nors kiek paliesti, pvz. papiktinti, pradžiuginti, prajuokinti, suveikti kaip įgnybimas, norint susivokti, ar tai realybė, ar ne…) 🙂

Taigi, tingų šeštadienio rytą, atšliaužus iki svetainės/valgomojo/virtuvės/balkono (čia pas mus beveik viena erdvė) teko pastebėti gražius paukščius už lango, balkone – ogi šarkas 🙂 Vilniuje jų tiek daug niekad nebuvau mačius, kiek čia, šios apylinkėse. Mane vis viliojo jų ilgos baltai juodos uodegos ir blizgančios melsvos apykaklės (dabar suprantu, kodėl šarka mane mama vadindavo 😉 ) ir supratus, kad jos susibūrė mūsų balkone, pagalvojau, jog smagu, kad galėsiu jas iš arčiau nužiūrėti! Tik va, ėmė ir staiga išgaravo visas gražus vaizdelis ir mano susikurtas romantizmas, pasirodo šarkos yra gyvuliai! Gal netgi visiškos kiaulės! Jos prakirto mažą siukšlių maišelį, ramiai sau tysojusį balkone ir išdrapstė visokias buitines šiukšles po balkoną! Niekada nesu nieko panašaus patyrusi! Kryžius šarkoms – jos man visiškai negražios ir nebenoriu aš į jas žiūrėti, lėkit kuo toliau nuo manęs ir mano balkono! Vėliau tą dieną konstravome dėžę, į kurią galėtume slėpti šiukšlių maišus kelioms dienoms balkone, kol kas, regis, veikia 🙂 ech, va, gyveni žmogus ir mokais, kad ne viskas, kas auksu žiba… 😉

Antras nutikimas tą pačią dieną (!!!) buvo dar labiau mane išmušęs iš vėžių (kaip vėlgi taikliai kažkada pastebėjo mano mama, kad ne tokios ir gilios tos mano vėžės, matyt): vakare nusprendėme ne taurę vyno įsipilti, tačiau išsivirti kmynų arbatos, kalba žmonės, kad sveika 😉 o be to ir skanu. Virtuvė mano, kaip žinote, nauja, ir visi rakandai beigi prieskoniai taip pat tik ką supirkti – tad džiugiai (kaip dėl bet kurio naujo pirkinio) nusiteikus, galvojau – o, išbandysim olandiškus kmynus 🙂 Arnas, bepiląs į puodą saujelę, mane perspėjo, kad tie “kmynai“ atrodo, kaip kmynai, bet kvepia LABAI keistai, bet tai kur tau, negi aš juo patikėsiu ir kelsiuos nuo sofos bei eisiu uostyti!!! (minusas man) Praėjo kelios minutės, vanduo su “kmynais“ užvirė ir paskleidė…hmmm… na tokį, švelniai tariant, nosį riečiantį kvapą. Tinktūra buvo negeriama. Abu paragavom ir mane likusį vakarą pykino. Pradėjom aiškintis, kas čia per nesusipratimas, juk kmynai vieni tokie ir su tokiu pavadinimu ir taip atrodantys!??

Štai išganymas jums (tokiems pat neapsišvietusiems, kaip ir aš 😉 ) – yra kmynai ir KUMINAS (Caraway http://www.google.com/images?q=caraway&um=1&ie=UTF-8&source=univ&ei=0OigTPPjGdSnOP2p1b4L&sa=X&oi=image_result_group&ct=title&resnum=4&ved=0CD8QsAQwAw&biw=1228&bih=610/ kumin http://en.wikipedia.org/wiki/Cumin)  ir jie skiriasi IŠ ESMĖS!!!

Rezultatas dvigubos naudos – bandysiu gaminti kaukazietiškus patiekalus, kuriuose reikia naudoti kuminą (maiste jo skonis neblogai atsiskleidžia 😉 ) ir žinosiu dar vieną prieskonį!!!

Šiandien nusipirkau kmynų – dabar panosėj garuoja karšta jų arbata… ech kaip gera, kai yra su kuo pasidalinti ir kmynų arbata, ir istorija 😉

Labanakt, mielieji :)*

Reklama

2 Komentaras

  1. mm said,

    rugsėjo 27, 2010 at 22:24

    sako, kai vyrukai isgeria kmynu, tai tirai ramiai miega 😀

  2. et said,

    rugsėjo 29, 2010 at 09:34

    Smagu, kad taip žaismingai sugebi pažiūrėti į buitinius nuotykius:)


Parašykite komentarą

