Ispaniški maltinukai pomidorų padaže

Receptas visiškai nusižiūrėtas iš ispaniškų valgių receptų knygos, kurią nusipirkau Amsterdamo knygyne – nesusilaikiau, labai jau skaniai viskas atrodė 🙂

Įdedu jums receptą iš interneto http://www.spanish-fiestas.com/recipes/meatballs.htm

Jeigu norite vertimo į lietuvių kalbą, tai arba naudokite google translate, arba parašykite komentarą čia man ir aš jusm išversiu 🙂

Tiesa, prisipažinsiu, ne viską dariau taip, kaip parašyta. Pvz. nedėjau svogūnų, nes mano žmogutis jų nemėgsta, nenaudojau džiūvėsių ir miltų. Kartais man ranka nekyla padaryti viską tiksliai tiksliai 🙂

Štai mano rezultatas: 

Skanaus! 🙂

 

Parašykite komentarą

