Kai…

Kai ašara rieda skruostu

Šnabždesys tegelbsti mane

Lūpų kampučiai juda,

Ieškodami šviesos tamsoje.

Ir meldžiuosi aš godžiai

Pažadams, sugalvotiems pačios

Ir atrodau aš slobiai

Ieškodama savo šviesos

O! Demonai ir Velniai manieji

Išduokit paslaptį, prašau,

Kaip nugalėti tamsą,

Kuri neegzistuoja be šviesos

O, demonai švelnūs ir artimi,

Tenoriu būti aš švari…

Ir tyliai tik lūpų kampučiais

Meldžiu, Jus, mieli…


Komentarų: 1

  1. et said,

    gegužės 23, 2011 at 09:11

    Visada esi su manimi. Apkabinu. Myliu. Tikiu tavimi, mieloji.
    Kai sunkumas visai surakina, pabandyk pažiūrėti, kas tas aš, kuris taip kenčia:)
    Ma


Parašykite komentarą

