Nuotraukos

… šiandien, lyjant lietui, norisi pažvelgti į per kelis metus “užgyventas“ nuotraukas… ausyse skamba meditacinė muzika susimaišiusi su protu nesuvokiamais mantrų žodžiais… ir atrodo, kad pilniau negali ir neturi būti… jau kurį laiką kartoju, visiems, kas paklausia ( o klausia visi iš eilės…kartais (o gal man vaidenasi) su intencija išgirsti, kad nėra viskas man gerai, nes gi – o, varge! – aš visiškai neatitinku socialinių standartų ir rėmų… nepaisant visų jų lūkesčių, papasakoju, kad jaučiu pilnatvę… nesu patyrusi jokių “dieviškų apraiškų“, nušvitimų, transendencijos ar dar ko nors, bet žinau, jaučiu, tikiu pilnatvės, vidinės ir išorinės, jausmu. Kai atrodo, kad balionas negali būti daugiau pripūstas arba akys mato maksimaliai tiek, kiek jos gali matyti, arba gėlė prasiskleidus iki pilno savo grožio… šiomis metaforomis, visiškai nenoriu manyti, kad tai yra mano gyvenimo kulminacija, bet ir nenoriu pasakyti, kad laukiu, kol bus “geriau“… paausį kutena nuojauta, kad tokį jausmą galima išlaikyti ilgam, labai norint, ir iki paskutinės fizinio kūno sekundės kvėpuojant…
Taigi, pradėjau nuo nuotraukų… retai peržiūriu padarytas savo nuotraukas, nepriklausomai, ar tai po kelionių, ar savoj aplinkoj… o vakar ir šiandien “pakibau“… gal dėl to, kad norisi kažkokių mazgų priraišyti su praeitimi, nes kartais atrodo viskas, tarsi filmas – gal mačiau, o gal išgyvenau… – žinot, pasitikrinti, ar tikrai taip buvo ir ar buvo man 🙂 kai kuriose nuotraukose, kur aiškiai matosi GT, bandau įžvelgti ir jausmą, emociją, o gal net prisiminti, ką mąsčiau, kai buvo padaryta ta nuotrauka, norisi tikėti, kad dažnai atsimenu, kas aš buvau tą sekundę arba bent jau maniau, kad esu.. Tas nuramina, reiškia manyje yra tęstinis procesas, kurį kartais suseku…
Šiluma užlieja, galvojant apie tuos žmones mano nuotraukose, dažniausiai malonu prisiminti tuos, kurie stovi su foto aparatu rankoje… Keliausiu ir vėl, ieškosiu namų… dar vienų ir dar vienų…
čia apie namus: http://www.ted.com/talks/pico_iyer_where_is_home.html

Čia apie stovėjimą dykumoje ir gyvenimo akimirkų skaičiavimą: DSC_0122

Čia – apie nuotraukų jausmus… sukulen

Reklama

Parašykite komentarą

